Здравейте на всички.Колата за която става въпрос е Алфичка 156 2002 1.8тс вътрешен фейс лиф с газова уредба.Забелязах нещо много притеснително още на първия ден.Като постоя на място със запален двигател и колата минава 90 градуса и съдейки по стрелката отива към 100-105градуса ,някъде тогава се пуска перката на вентилатора ,при което веднага се нормализира температурата.Да ама след 2 минути колата отново е на около 100 градуса и перката ,чак тогава се пуска.Когато съм в движение колата държи малко под 90 градуса и всичко си е нормално,но се притеснявам малко ,понеже до колкото знам на 93-4 градуса би трябвало да се пусне 1ва степен на перката и евентуално ако стигне 95-6 2ра,а от това което виждам аз ,перката се пуска на около 100-105градуса.Някой ,колега,има ли идея какво става с тази перка?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Перка на воден радиатор 1ва степен?
Collapse
X
-
Сигурен ли си в това, че това е първа е не втора степен?
Първа трябва да се пуска при 95 или след пускане на климатика (без значение температурата на мотора) втора трябва да се пусне при 102.
Най-добре е степените да се тестват при диагностика а и така да се види температурата, която отчита ECU - то.
Индикацията на таблото често лъже.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
-
Comment